About me

Sofie van Dam

Ik wilde altijd dit doen omdat ik van horloges houd en over hen houd van te schrijven. Ik ben een manierontwerper en blogger. Mijn hoofdbelangen zijn manier en vormen ontwerp, en ik ben werkelijk in horloges, ook.

Ik ben een beetje van een nerd wanneer het over horloges komt. Ik las altijd over hen, spreek ik altijd over hen, en ik denk altijd over hen! Zo houd ik werkelijk van over het te schrijven. Zo dit keer had ik het idee om een blogpost over de horloges van mensen en ook een inzameling van beelden van horloges en horlogestoebehoren te schrijven. En natuurlijk, moet ik vermelden dat er daar de horloges van heel wat mensen zijn en het kan een klein beetje zijn moeilijk om enkel te plukken. Zo, hier zijn enkele beelden die ik heb gebruikt om deze inzameling te maken. Ik houd van een goede inzameling en de beelden zijn zeer nuttig! Ik denk zij vrij ontzagwekkend zijn. Als manierontwerper en als een mens die van horloges houdt, heb ik heel wat gedachten over horloges en hun rol in ons leven. En ook van houd ik delend hen met u. Zo gelieve te aarzelen niet om me op Instagram ook te volgen.

Ik heb heel wat ervaring omdat ik goed in de horlogeindustrie in 2013 als verkoper voor velen - bekende merken begon. In 2015 begon ik een plaats gewijd aan de horloges van vrouwen, en sindsdien heb ik mijn eigen blog over de horloges van mensen gecreeerd. In de laatste zes maanden, heb ik een grote verandering in mijn blogpubliek opgemerkt – de mensen zijn niet meer de enige die in de horloges van mensen geinteresseerd zijn, maar ik moet hier helpen en ik heb me beslist uit te breiden om de horloges van sommige vrouwen ook te omvatten. In het volgende artikel zal ik mijn gedachten delen op hoe ik met mijn aanvankelijk idee op de proppen kwam en hoe ik het in mijn blog heb uitgevoerd.

Mijn verhaal:

Groeiend in een oude provincieplaats in Nederland, leefde ik door de jaren '80. Het was een zeer verschillende tijd, met de uiterst strakke en stijve maatschappij en ik had geen vrienden. Mijn vader sprak altijd over zijn werk bij een fabriek, en ik was een beetje van een wildzang (goed, misschien een beetje tomboyish) zodat had ik vele vrienden niet.

In 2016, werd ik geïnterviewd door een Nederlandse TV over de beste merken om te investeren in. Ik was gelukkig dat ik niet moest vragen wie mijn potentiële suitors waren. Ik had een perfect antwoord. Toch was ik een slimme en opgeleide vrouw. Nu ben ik trots om te zeggen dat ik deel van één van de grootste merken van de wereld, Monster uitmaak. Maar de waarheid is, ben ik geen merkevangelist, noch breng ik veel tijd door sprekend over mijn zaken. En zelfs wanneer ik met een aantal van de krachtigste vrouwen in de zaken bijeenkom, is het belangrijkste onderwerp van gesprek over de horloges van mensen. Zo moet deze blogpost u kerels tonen dat ik een zeer speciaal, speciaal en speciaal-aan-a-echt-vrouwenmeisje ben (als u) dat de persoon is die verantwoordelijk voor het merk op de markt brengend is en die alles doet zij kan ervoor zorgen dat de wereld over haar horlogemerk kent, Monster.